Sunday, May 10, 2015

Mana Naga Tasik Chini?

Memandangkan sekarang ni aku sibuk dengan Projek Sarjana Muda (PSM) dengan projek2 untuk subjek yang lain, maka jarang la aku update blog ni ye. (Macam la selama ni aku selalu update blog).

Ye la, entri pasal Krabi tu pun tak habis cerita lagi kan. Tapi, tau2 entri kali ni pasal lain pulak. Kire potong queue la daripada entri Krabi aritu. Btw, kalau nak baca pasal entri Krabi tu, boleh la klik dekat sini, sini, dan sini.

Entri kali ni adelah pasal nak ceritakan ape yang aku buat masa cuti minggu lepas. Ye la, cuti panjang kan; cuti Hari Pekerja + Hari Wesak tu.


Kisahnye, minggu lepas tu aku ade ke Felda Chini sebab sepupu aku kahwin dengan orang sane. Sepupu aku tu pompuan. Kire ni buat belah lelaki la. Jadi, dah alang2 dekat Chini tu, so family2 lain selain pengantin iaitu bekas, bakal pengantin pegi la ke Tasik Chini. Tujuannye nak buru naga  jalan2 la. Lepas berjalan kat tasik tu, baru pegi majlisnye. Hehehe.




Disebabkan banyak tenaga aku disimpan untuk menaip PSM, (padahal malas taip) maka aku belanja je la gambar2 ni. Korang tengok je la.






Siap ade map....


Macam pensel tak


 Masih menunggu naga yang tidak muncul2


Gambar trade mark; gambar kaki. Hehehe


Jangan ngada2 nak try semua yang dekat bawah tu. Diorang semua pangkat anak sedara aku tau



 Moto legend. Bukan legenda tau

Kelihatan aku malu2 ketika ini
Habis dah kot...Malas nak taip panjang2. Takde idea. Asyik pikir PSM je. Huhuhu

Tetiba naga ni pulak yang terjumpa. Ini naga Fazura.....-gambar Google

0 comments: