Sunday, June 30, 2013

Sepetang Di Pantai Teluk Mak Nik

Baru2 ni, aku ade pegi Kemaman. Adelah sebab sikit yang membuatkan aku kesana....Memandangkan mase agak banyak lagi, jadi aku pon memutuskan untuk ke Pantai Teluk Mak Nik.


Memandangkan keadaan mase tu agak berjerebu sikit walaupon bacaan IPU sudah menunjukkan penurunan, aku pedulik ape kan. (berlagak pulak...).

Pantai die bertentang je dengan INTAN Wilayah Timur

Jadi, tengok la sedikit gambar yang aku nak kongsikan ni.

 kan jerebu tu kan..

 kelihatan beberapa pemancing di sana


 sampah banyak!

jalan masuk ke pantai

Ape yang aku boleh perkatekan adelah pantai ni adelah kawasan larangan untuk tujuan bermandi-manda. Atas sebab ape tu aku tak tau la kan. Sebabnye memang ade signboard. Sebab tu mungkin pantai ni sunyi sikit kot.

Lagi satu, bagi aku, walaupon kurang pengunjung, bukanlah bermaksud kemudahan ditiadakan langsung. Aku nak buang sampah, terpaksa jalan jauh. Takkan nak buang dalam laut kot. Nasib buang sampah. Kalau nak buang yang dalam perut ni......?


Kalau ade kelapangan, pergilah bersantai,
Tak nak bersantai pon tak pe lah, follow la twitter saya; @RidzwanMohamed

0 comments: