Tuesday, February 19, 2013

Segmen Pencarian BloggerStarz.

Nak join boleh jugak klik sini

Waktu aku menulis entri ni, waktu bagi GMT Kuala Lumpur telah menunjukkan 2.20am. Mase ni jugak tengah hujan. Kalau nak dipikirkan nikmat(bukan Nik Mat) aku sepatutnye dah ke selamat dah. Tapi, agaknye la kan dah tersurat yang aku akan join segmen ni. Patutla mata ni terkebil-kebil je tak boleh nak tido.

Tuan penganjur segmen ni telah menetapkan kena letak pengalaman paling best dan paling hampeh atau senang kate paling jahanam la sepanjang bergelar seorang ayah blogger ni.

Pengalaman Paling Best:

Nak citerkan pasal pengalaman paling best ni agak payah la sikit kot... Sebab aku tak tau ape yang best. Seingat aku la dan aku rasa yang terbest sekali adelah dimana aku diminta sendiri oleh Hanis Zalikha untuk menulis salah satu entri dalam blognya itu. punye blog ni ade jugak mempunyai pembaca setia. Kalau dalam 5 entri yang aku buat tu, adelah dalam 3 entri yang die komen. Mungkin yang lagi 2 tu adelah disebabkan beliau berada di Tesco atau sedang menjalankan aktiviti kemasyarakatan di tempat beliau sewaktu entri aku tu dipublish.


Pengalaman Paling Hampeh:

Kalau nak citer pasal pengalaman hampeh ni boleh je. Mudah-mudahan blogger2 lain tak mengalami nasib yang sama dengan aku. Maklum la sepanjang bergelar blogger ni, aku nyaris dimasukkan ke Sekolah Indera Sakti bersama-sama Botak, Panjang, Apek, dan seangkatan dengannye gara2 aku dituduh menulis suatu entri yang boleh disabitkan di bawah Akta Hasutan. punye blog kadang2 selalu dikomen oleh anon2 yang entah dari mane asal usulnye. Kalau komen2 yang membina badan takpe la jugak. Ini komen dalam bahasa yang entah ape2. Buat semak email aku je.

Akhir kata, dalam segmen ni kami disuruh untuk memilih salah satu geng bloglist sama ada Geng Bersosial, Geng Ohsem, dan Geng Sengal. 

Jadi keputusan aku adelah: 
Saya nak masuk bloglist Geng Sengal.
Saya masuk Geng ni sebab saya rase mungkin ini adelah sebati dengan jiwa saya di mana kekadang kesengalan yang ada pada diri saya ni akan keluar dengan sendirinye tanpa perlu diseru. Lagi pon, nak masuk Geng Ohsem tak sesuai kot sebab saya rase saya tak begitu Ohsem dan begitu juga dengan Geng Bersosial sebab saya budak baik yang tidak sosial atau dengan kata lain tak nak terlibat dengan masalah sosial(bukan tidak bersosial tau!)

Jadi, amacam? Berminat? Kalau berminat, klik la banner dekat atas tu untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

8 comments:

Anonymous said...

yea.... welkem to the club.. suka entry sengal2 ni..bhahahhaaha... oh ya~terima kasih sbb sudi join.. :D

Ridzwan Mohamed said...

sama2. tgk cam best je segmen ni. tu yang join ni

Unknown said...

salam...
hehehe...entri yang menarik...
selamat bersegmen
=)

Ridzwan Mohamed said...

hahaha menarik ke?
btw thanks!

Anonymous said...

tahniah XD

http://www.projeksosial.com/2013/02/senarai-top-10-segmen-bloggerstarz.html

Norani Shuhada Blogspot said...

tahniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh :)

Ridzwan Mohamed said...

terima kasih semua...

NASZ said...

singgah dari dari segmen yang sama.

Jemput singgah ke blog saya ye?

From,

Nasz

www.mohdnaser.com