Friday, February 22, 2013

Komputer Dan Picagari

Sebelum aku start kepada isi utama, aku nak tanya ape itu picagari? Haa... Jawab2!


||

||

||

||

||


Kalau aku kate syringe, tahu? Haa... tau pulak. Nampak benor la mase kat sekolah dulu asyik jawab soalan Sains dalam BI!

Isi utama bagi entri sebenarnye adelah nak cube kaitkan budak komputer dengan picagari atau syringe ni. Dulu, mesti terpikir kalau syringe je, ingat budak2 bio. Tak pon budak2 medik. Paling tak pon veterinar. Kalau tak pon penagih dadih dadah.

ni lah picagari ye, adik2

Sekarang, aku sebagai budak komputer dah ade pon syringe aku sendiri. Tujuan aku beli syring ini adelah untuk inject member2 supaya bangun Subuh repair printer sebenarnye.

Haa.. tu tujuannye. Sebab printer aku buat hal. Ink magenta aku tak nak masuk cartridge. Ink ni je. Yang lain baik. Turut perintah. Lepas tu, baru la ok sikit. Tapi kena selau bukak la bagi ink tu betul2 masuk cartridge.

ni la pesakit aku (abaikan segala macam atas tu)
Kalau ade orang tanye lepas ni sebab ape ade syringe ni kan, jawab aku; nak isap dakwat!

9 comments:

Meyra John said...

Hai, ;) Mari join sini. Kitakan kawan. http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/sky-skype-skyping-by-selalulalu.html

AyueJean AJ said...

Pesakit tak cukup darah tu....
Hehheheh...

Ridzwan Mohamed said...

darah tak sampai ke jantung...hehehehe

timm_bill said...

ha3!!pon boleyh..

MarDheah LiEbie said...

Picagari ? tau-tau !
Liebie pon ade citer pasal si picagari http://dheyacherry.blogspot.com
*tumpang lalu*

Ridzwan Mohamed said...

timm_bill: bolehkan saje....hahaha

MarDheah LiEbie: mestila tau kan.

Mohd Faizal said...

Kat mane leh dapat picagari tu?

Mohd Faizal said...

Kat mane leh dapat picagari tu?

Ridzwan Mohamed said...

aritu carik kat low yat