Wednesday, February 20, 2013

Betul Ke Boleh Mati?

Entri ni aku tujukan kepada kaum Adam atau lebih dikenali dengan lelaki. Walau bagaimanapun, entri ni bukanlah bermaksud orang pompuan tak boleh bace. Nak bace, bace je lah. Takde masalah...

Entri ni bukanlah nak promote ubat kuat atau menceritakan permasalahan lelaki, tapi.... senang citer pasal lelaki lah! Tak caya tengok dekat bawah ni



6 comments:

•♥ Myra ♥• said...

erkk...is that so? taktau nak cakap apa..huhu

Ridzwan Mohamed said...

tak perlu kata apa2

Shaqir Ir Manz said...

ala ~ knp x tunjuk the whole article..kdg2 tajuk tuh nak tarik perhatian je.. kalau betul pon ~ mesti ada sebab munasabah..

Ridzwan Mohamed said...

sbb pengambilan ubat.lebih kurang gitulah

Mieza Jhaa K said...

Hmm..tgh fkir..apa kena mengena dgn gaji bini besar? Grrr

Ridzwan Mohamed said...

bile gaji bini lagi besar,diorang akan terase tercabar termasuk la dalam hal 'rumah tangga' ni. jadi, diorang pon ambik la ubat kuat yang sebenarnye bagi effect kat diorang jugak