Wednesday, August 28, 2013

Rembau Most Wanted; Restoran Rembau Ria

Baru2 ni aku ade la lalu Rembau. Nak diikutkan, memang dah banyak kali dah aku lalu sini kalau tak ikut highway especially kalau on the way aku dari rumah dekat Ampang ke kampung dekat Segamat atau sebaliknye.
Kalau korang dengar lagu W.A.R.I.S, Rembau Most Wanted, ade lirik lagu die macam ni -The food gonna make your tongue blaze

Tapi, kali ni, aku ade la berhenti makan dekat Restoran Rembau Ria yang tak jauh dari pekan Rembau tersebut.  Lokasinye dekat2 dengan Petronas Rembau dengan ade landasan kereta api dekat belakang kedai ni.


sebenarnye, aku dah dapat tahu pasal restoran ni dari paper Kosmo. Jadi, tak salah la kalau try kan. Berikut merupakan sikit perkongsian(yang memang sediktla) sebab malu nak ambik gambar banyak2.




Bagi aku yang makanannye ok la. Sesuai bagi mereka yang setaste dengan aku iaitu yang berada di tengah2 level kepedasan ni. Kedainye pon bersih, yakin la nak makan. Pekerja2 kat situ pon agak mesra jugak dengan memakai apron daripade YB bagi Parlimen Rembau; Khairy Jamaluddin.

sapa tak kenal die ni kan...

Dan yang paling gempak la bagi aku pasal restoran ni adelah restoran ni adelah bukan calang2 restoran sebab aku rase die ni selalu dikunjungi oleh Luak Rembau(cari la sendiri pasal Luak ni) sebab memang ade satu parking reserve untuk dia. Aku rasela...

jangan main2


Dah makan, ape lagi 
on la twitter @RidzwanMohamed

0 comments: