Wednesday, May 4, 2011

Glamour Gitu....

Aku ni bukan artis,penyanyi atau imam muda sebab aku tulis tajuk entri tu.Tapi ape yang aku nak citer ni adelah dekat dengan kampus aku tadi,ade orang shooting.Bukan aku join same.
aku pernah menjadi imam pada usia muda 



Tapi aku tengok krew2 yang ade kat situ semua aku rase bukan dari Malaysia.Sebab semua kulit orang dekat situ lain daripada kulit kebanyakan rakyat Malaysia.
ni pengarah khufaratkhurafat


Aku rase dari India kot.Tapi aku tengok  prop yang die gune tu tak gambarkan Malaysia tau.India pon bukan.Sebab ade la berape kete polis yang tulis 'police'.Lepas tu polis die pulak pakai baji kaler biru laut.Mane ade polis kite pakai macam tu.
ni baru polis Malaysia



Aku rase diorang shooting untuk stunt scene kot.Sebab kalau tak salah kat depan sikit daripada tempat tu ade diorang buat platform untuk lompat.Untuk moto aku rase.Sebab memang ade polis pon yang kawal kat situ.

So,kesimpulannye aku rase Malaysia la tempat yang paling sesuai nak shooting.Takkan nak shooting dekat Libya ke ,Afghanistan ke.Kang tak pasal2 kene tembak.

0 comments: