Friday, May 6, 2011

Fuhhh Lega Sikit

Bahawasanya tarikh habis peperiksaan bagi budak2 1ddc seksyen 35 bagi kawasan UTM telah ditetapkan pada 6 MEI 2011.Ini bermakna hari itu ari ni la ari ape lagi.

Alhamdulillah,dapat jugak aku abiskan final ni.Bukan semua orang dekat dunia yang dapat abiskan periksa.Lepas ni cuti.Yeeeeee.Tapi aku ni budak diploma je.So cuti sebulan je.Bukan macam budak degree,cuti 4 bulan.Lame tu.Cuti bersalin pon tak sampai macam tu.Sikit perasaan jeles ni timbol la.
Cube tengok tajuk entri tu.Ade perkataan sikit kan?Ni bermakne kelegaan aku hanye sikit sebab lepas ni result nak keluar la pulak.Seram rase.

Bile dah duduk rumah,aku nak bagi warning awal2.Lepas ni aku jarang la online.Sebabnye aku ni kedekutberjimat nak gune broadband.Maklumla 1.5GB je.Kang gune tak agak2 2 hari tak abis quota.

Ok la last sekali aku nak ucap selamat bercuti kepada mereka yang merasakan diri mereka tu cuti.

0 comments: