Thursday, May 26, 2011

Lelaki Tukar Jantina Jadik Pompuan

Entri kali ni adelah pasal seorang hamba Allah yang amat pandai.Dikurniakan oleh-Nya akal yang agak sempurna.Nak tau sape?
Hai name saye Asyraf!You can call me Aleesha


Ni ha...namenye Mohd Asyraf Hafiz Abd Aziz.Kenal tak?Agak jantan kan name beliau ni?Tapi jangan terkejut bahawasanye beliau ni telah tukar jantan jantinanye kepade seorang pompuan.
Aleesha Farhana Abd Aziz



Alasannye sebab wataknye yang cenderung kearah keperempuanan.Memang bijak!Kalau macam ni aku pon nak tukar jadik Tom Cruise sebab watak aku dengan die tak jauh bezanye.Tak gitu?Ha3 main je!
Ade gaye tak?


Baru2 ni beliau ni ade pegi mahkamah sebab nak tukar name beliau jadik Aleesha Farhana Abd Aziz.Name nak sedap je.Tak nak name Bedah ke,Saodah ke,Tipah ke,Joyah ke,Leha ke.Alasan nak tukar name sebab nak lanjutkan pelajaran dekat universiti.Bercita-cita tinggi rupenye.Ye la takot name lelaki tapi duduk dekat asrama pompuan.
Kalau pegi tandas mane satu yang die masok?


Syukurla dengan ape yang Allah jadikan.Kan elok dah Allah jadikkan lelaki.Nanti kalau mati nanti kan susah!

2 comments:

nuR izyan said...

x de kejadah btol die..
tp kan name kemain sedap..
glamer..huhu :)

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN said...

betol3
tak nak kalah