Saturday, May 14, 2011

Friday The 13th!

Ce tengok tajuk die.Sebenarnye nak update semalam.Ye la semalam hari Jumaat,pastu 13 hari bulan pulak kan.
Blogger...blogger.

Ade ape dengan tarikh ni?Tak de ape2 sebenarnye cume kalau ade yang sambot birthday pade tarikh ni;Happy Birthday!Ok la sape pernah tengok cerita Friday The 13th ni?Sile angkat tangan macam saye.Zalim tak cerita ni?Kalau aku,aku jawab cerita ni zalim + sakit hati sebab liat gile nyawa pembunuh tu.
Sakit hati betol...dah la tak hensem,zalim pulak tu


Lagi satu semalam kan 13 haribulan Mei.Cube ingat balik tarikh ni 42 tahun sudah.Peristiwa hitam legam kan?Harap la peristiwa ni tak jadik lagi sampai bile2.Nak tau peristiwa ape ce tanye budak2 sekolah especially budak2 form 5.


Lagi satu Friday the 13th ni adelah bermaksud 13 rukun solat yang orang lelaki WAJIB buat kecuali uzur atau musafir iaitu sembahyang Jumaat.Mane ade sembahyang sabtu ke,sembahyang rabu ke ape ke.Jumaat jugak.Sebab Jumaat kan penghulu hari.
Solat Jumaat!


Last sekali entri ni sepatotnye sesuai dipostkan semalam iaitu 13mei2011.Tapi disebabkan blogger ni,ape boleh buat....

1 comments:

Rozuan Ismail said...

banyak benda ye berlaku masa jumaat 13 hb.