Friday, May 3, 2013

Setelah Sebulan Menanti...

Bile jumpe dengan member2, diorang cakap "serious aku cakap, GI Joe memang terbaik".

Bile jumpe dengan akak, diorang cakap "dah tengok GI Joe? orang dah tengok dah...best"

Ape yang aku tuliskan di atas adelah antara ayat2 yang membuatkan aku sentap baru2 ni. Tak keterlaluan kalau aku katekan ni adelah 'The Most Sentap Sentence of The Year'. Mujur aku kurang ramah dengan pak cik2 yang selalu lepak kedai mamak depan rumah aku tu. Kalau tak, aku rase GI Joe juga menjadi topik perbualan diorang.

Cara diorang cakap tu macam teruja sangat. Seolah-olah merekalah antara golongan yang beruntung. Buat macam aku kehilangan kenikmatan dunia ni je.

Mane tak sentap, tarikh release 28 Mac, sampai parlimen dah bubar pon aku belum tengok lagi. Aku tak tau pon yang member2 aku dah pegi tengok mase baru habis final hari tu. Aku pon ade hal pulak hari tu kan. So, tak dapat la nak join diorang. Bile dah cuti, masing2 bawak haluan sendiri la kan. Nak ajak member2 sekolah dulu, diorang tak cuti pulak. Nak ajak yang tersayang, mane ade kan...Maklum la forever alone kan.


Jadi, aku hanya melayan GI Joe yang 1st dekat tv tu la berulang kali. Astro kan...memang sah2 la banyak kali ulang.
ni dah banyak kali ulang pulak dah

Jadi, pade 30 April yang lalu, yang juga merupakan tarikh mengundi awal, aku dengan member sekolah aku yang kebetulan cuti mase tu, pegi la tengok. Mujur ade lagi sorang member aku yang belajar dekat UIA tu nak join jugak. Pegi la aku ambik die dekat Gombak malam tu.

still mahal lagi walaupon citer dah lame. lagi pon TGV kan. malas pulak nak pegi tempat lain


Disebabkan hari tu, 30 haribulan, maka 2 bulan la kitorang dalam wayang tu. Keluar2 je dah bulan berikutnye.

Dengan tertontonnye citer tu, maka aku pon dapat tido dengan lenanye. Pasal review citer ni, lain kalilah aku citer!

0 comments: