Tuesday, September 10, 2013

Berkesempatan Jugak Nak Update Blog Akhirnye

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah swt yang telah mengurniakan pelbagai nikmat termasuklah bagi menulis entri ni.

Untuk pengetahuan, entri adelah entri yang pertama ditulis sejak aku menjejakkan kaki aku dekat UTM Johor Bahru ni. Dengan bahasa senangnye adelah yang pertama sejak aku sambung belajar balik.



Aku start mendaftar dekat sini minggu lepas. 1 aribulan aritu. Kirenye start je bulan baru, bermulalah kehidupan baru aku.


Sebelum ni, aku dekat UTM KL je kan. Tapi kali ni duduk la aku dekat JB untuk 3 tahun lagi, In Shaa Allah. Buat pengetahuan korang UTM sekarang tak panggil UTM Skudai dah sebabnye Naib Canselor sendiri yang cakap bile sebut Skudai ramai orang yang tak berape nak perasan. So UTM Johor Bahru adelah name barunye. Kirenye macam nak brandingla balik ni.


Ok la. Dah tak tau nak tulis ape lagi dah rasenye. Kalau berkesempatan, aku tulis la sikit2 kot pasal orientasi aku minggu lepas. Agak menarik jugak la. Tapi tak janji lagi ye same ade aku nak tulis ke tak ye.

ni gambar dekat Stadium UTM


Awesome tak UTM?
Senang2 follow la twitter @RidzwanMohamed

2 comments:

hana hadi said...

baru lagi ni.. cantik je

Rapunzeel Cikilolo said...

tmpt bermain dulu-dulu ni...