Monday, January 24, 2011

Kapten Jack Sparrow Dikalahkan!!!

Citer ni adelah bukan rekaan .Citer ni ada kene mengena ngan orang yang hidup atau yang bakal mati.Ye la sume orang akan mati kan?Tak gitu?

Ok la begini citernye.Bape ari lalu aku ade terbace kat surat khabar yang kapal tangki milik Malaysia kene rampas ngan Kapten Jack Sparrow.Sebenarnye saje je panggil Jack Sparrow sebab kalau Jack Sparrow terkenal ngan kapal BLACK PEARL nyer.Tapi yang rampas kapal tu yang sebenar-benarnye adelah Jack Sparrow yang terkenal dengan BLACK SKIN nyer.Mane taknye dah name orang Somalia,mesti la itam kan?Cam la aku ni puteh sangat!!!He3.
    Jack Sparrow   
                                                                                

    Kapal Black Pearl
                                                                    

Dalam surat khabar yang aku bace tu, team yang bertanggungjawab yang bebaskan karpal singh tu adelah Pasukan Khas Laut(PASKAL).Kirenye PASKAL ni komando di bawah TLDM la.Camni la bagos!Ye la,sebab tugas komando yang sebenarnye adelah selamatkan kapal2 bukannyer serang kapal2 cam komando2 Israel laknatullah 2.Diorang tu je badigol pegi serang kapal Mavi Marmara tu.Tapi ape yang diorang dapat sebagai balasan?Kena kutuk.....kena kutuk......kena kutuk......tu la die.




Ok la balik semula kat citer tadi.BTW aku nak ucapkan tahniah yang berbanyak-banyak dekat team PASKAL kite tu,TLDM,sape je la yang terlibat la.Lagi satu aku respek la ngan kru2 kapal tu yang cekal la.Kalau aku la ade atas kapal tu,memang terkencing-kencing aku dibuatnye.
  TLDM
                                                                           
                                                    





    Menteri Pertahanan Malaysia
   Datuk Seri Dr. Zahid Hamidi
                                                        

0 comments: