Thursday, May 10, 2012

Mendalam Makna Terima Kasih Tu!

Kalau baru2 ni kite semua ade dengar pasal pencuri yang kene belasah sebab mencurik di masjid. Kejadiannye berlaku di Jerteh, Terengganu. Kan sia2 je kan; duit tak dapat, sakit pulak yang dapat!

Ape kate kalau korang tengok signboard dekat sebuah masjid ni:


Aku sebenarnye takde bende sangat nak dikomenkan pasal gambar ni. Korang nilai la sendiri betape "berterima kasihnye" pihak masjid kepade para pencuri yang pernah buat onar di masjid itu.

Masjid ni jugak terletak di negeri Terengganu tapi bukan dekat Jerteh, tapi dekat Kemaman. Nak dekat dengan sempadan Pahang dah.

2 comments:

RazFiRa said...

woww perli habes ayat die

Ridzwan Mohamed said...

tau takpe....