Monday, May 7, 2012

Politik Kotor!


Ape yang aku nak postkan ni adelah memang berkaitan dengan politik. TETAPI, post ni langsong tak berniat nak menjatoh atau menyokong mane2 pihak atau parti politik sekalipon. Oleh hal yang demikian jangan nak simply2 nak saman atau keluar waran tangkap ke atas aku ok.

Sekarang ni asal bukak tv atau fb, mesti ade je bende2 politik ni. Beli paper pon bende yang same. Aku bukak fb ni just nak tengok atau komen status orang je. Tak lebih dari tu. Kalau beli paper pulak, just nak bace beria sukan tak pon pasal berita dalam negeri atau luar negara dan tak terkecuali juga berita2 pasal artis. Dah ade, kite bace je la kan.

Ok masok balik pasal politik. Al-kesahnye baru2 ni aku ade la singgah dekat Petronas R&R Seremban arah utara. Seperti mane yang orang Malaysia tau, pintu2 atau dinding2 toilet stesen minyak dekat Malaysia ni adelah merupakan kertas yang amat berkualiti lebih daripade kertas Double A dan Indah Kiat. Kalau korang tak percaye, tengok gambar2 di bawah ini.

ade banyak lagi sebenarnye tapi disebabkan urusan aku dekat dalam ni dah selesai, malas lah aku nak stay lame2 kat dalam ni semata-mata nak ambik gambar2 bende ni lagi. 




Biasenye kalau dekat2 pintu atau dinding, mesti pasal pompuan, tapi ni aku rase adelah disebabkan PRU yang akan diadekan tak lame lagi la ni.

So, aku rase tak salah kalau aku katekan bende ni adelah politik kotor kerane dibuat di tempat yang kotor, diconteng dengan cara yang kotor, dan aku rase MUNGKIN pelakunye juga adelah otak kotor!


0 comments: