Tuesday, January 29, 2013

Kehampaan Hari Ni

Kan sekarang ni cuaca ni tak menentu kan. Jadi, macam tu lah jugak dengan tahap kesihatan aku ni. Biasa la satu pakej; demam, selsema, sakit tekak ngan batuk.

Oleh sebab badan ni rase larat sikit, maka aku gagahkan jugak pegi kelas hari ni. Habis je kelas aku terus pegi klinik. Sampai klinik, macam tau2 je badan ni; terasa elok je. Bile nurse yang comel tu check telinga aku, suhu badan aku cuma 37.5 darjah celcius. Disebabkan dah masuk klinik, alang2 baik jumpe je terus doktor kan. Boleh luahkan semua penyakit aku ni. Untung2 boleh dapat MC.

Tapi semuanya berkecai bile doktor tu cuma check tekak aku, check nafas aku je tanpa ade menyebut perkataan "MC" walaupon sekali.

Yang aku dapat hanyalah ubat yang banyak. Tengok la gambar dekat bawah ni....


Sabor kan sajelah...


0 comments: