Tuesday, January 1, 2013

2013 Sudah

Tahun lepas Malam tadi, aku ade keluar pegi rumah akak aku dekat Sentul. Jadi, lepas ditahan, aku pon balik la rumah lepas pukul 12. Ini bermakna 2 tahun aku tinggalkan rumah.

Dari rumah akak aku tu, boleh la nampak view KL tapi KLCC tak nampak sebab kena lindung dengan bangunan lain. Dalam pukul 12 macam tu, maka berdentam-dentum la bunyik bom tangan bunga api. Disebabkan rumah akak aku tinggi, maka boleh la nampak bunga api dari bahagian KL yang lain. Ade yang cepat seminit, lambat seminit, dan ade jugak yang tak meletup langsong.

Happy New Year

Kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013. Semoga tahun ni lagi best dari tahun2 sudah. Cakap pasal tahun baru, mesti ade orang cakap pasal azam kan. Aku pon tak tau ape azam aku yang sebenarnye. Mungkin mengkaji azam tahun2 sudah agaknya.

Untuk makluman, azam aku tahun lepas fail. Sebabnye, entahla....memang tak boleh nak terima. Nak tau ape azam aku? Boleh klik sini.

fail!


Lastly, malam tadi mase sambutan tu kan ade konsert kan. Jadi, harapan aku jangan lagi 9 bulan ade kes buang bayi ye. Maklum la, biasa la habis konsert, lepas tu ...................

 You Know What I Mean


0 comments: