Thursday, December 27, 2012

Kembali Kepada Zaman Kanak-Kanak

Adela suatu hari tu, aku menjalankan rutin harian aku macam biasa.... Biasa la. Tiada apa yang luar biasa daripade kebiasaan tersebut.

Jadi, setelah turun dari moto ketika balik dari kelas yang memang merupakan rutin harian aku hari tu, tetiba je tekak aku ni terase macam nak makan sesuatu je. Tengok jam mase tu, awal lagi kalau nak makan nasi terus. Lagipon, plannnye lepas tu nak balik rumah. So, makan dekat rumah je la. Saving!

Untuk menyedapkan tekak aku, jadi aku pon pegi la membeli.....

bukan yang ni... sejak bile pulak kolej aku ade jual Tu Diaaa  Tutti Frutti


ni pon bukan... ni burger sekilo dekat Shah Alam ni


ni pon bukan jugak. ni burger bakar dekat Wangsa Maju ni.

ni lagi la pulak bukan. ni seafood dekat Ana Ikan Bakar Petai Bangi sana tu
TETAPI

inilah dia!

Pergh nikmat sungguh makan Mamee Monster ni. Lame dah tak makan. Sejak umur aku genap 20 tahun ni, ni la first time perut aku menerima Mamee ni. Tak cukup satu.

Baru je genap 20 tahun hari tu... Tapi tak salah kot nak rase jadi budak2 darjah 2 kot. Hehehehe.

0 comments: