Saturday, December 1, 2012

Sudah Cukup Sudah!

Entri kali ni bukanlah untuk membahaskan atau membincangkan pasal lagu Nirwana Band yang bertajuk 'Sudah Cukup Sudah' ni. Tapi ianya hanye untuk menunjukkan yang aku rasekan sudah cukup sudah koleksi lego Ferrari daripade Shell ni.


Mungkin ade kalangan korang yang akan mengatakan aku ni berlagak, sombong, riak, ujub, bongkak, dan seumpama dengannye. Tapi tu semua persepsi masing2. Aku tak boleh nak kate ape la. Ni blog aku. Jadi aku punye suka la nak tulis ape kan. Betul tak?

Jadi tengok la serba sedikit gambar lego ni. Hehehehe....





tak tau sebab ape jadik potrait...puas dah upload,jadik camni jugak



5 comments:

Masmira Masri said...

ohhh ini rupanya kego yg shell dok iklan kn tu..slalu jugak nmpk adverts borads dia tp tak tau kebenda ingt legoland tu.. hihihhi

DuNia KeBaHaGiaaNKu....... said...

hehe nnti aiman g amik yerk..dah cukup ker semuanyer.....hahahaha

Ridzwan Mohamed said...

Masmira Masri: kereta ferrari la!

DuNia KeBaHaGiaaNKu.......: dah kot...

Miss Zahirah said...

kumpul jgn x kmpl..
edisi sblm ni miss dh kmpl hmpr 20 bijik tau.. hihihi

Ridzwan Mohamed said...

ooo banyaknye