Monday, January 21, 2013

Sepetang Di Johor Premium Outlets

Sepatutnye, entri ni aku post minggu lepas sebabnye peristiwa yang aku nak ceritakan ni berlaku minggu lepas la. Tapi apekan daya ade sebab yang tak boleh nak dielakkan macam test umpamanye, maka aku postkan entri tersebut pade minggu ini yakni hari ini.

Ksahnye minggu lepas aku nak pegi tido dekat rumah mak cik aku dekat Machap, Johor sane tu. Memandangkan mase tu agak awal lagi, maka akak aku yang bertindak sebagai driver ketika itu berkata yang nak jenjalan dulu. Disebabkan tak tahu nak pegi mane dan oleh keran die orang perempuan, maka die sendiri decide nak pegi JPO tu.

Ok la. Ni sedikit gambar yang dapat aku ambik





Sorila tak dapat nak ambik gambar banyak2 disebabkan 2 sebab;

Pertama: Aku mengalami sakit perut yang amat. Tapi pandai perut aku memilih tempat. Dah banyak kali berhenti sebelum tu macam dekat stesen minyak, masjid, rumah kawan2 parent aku... Tapi dekat sini jugak die pilih untuk melabur

Kedua: Aku ayik menyaksikan bangunannye yang lawa di samping awek2 yang lawa termasuk yang dari Singapore. Mungkin. Mate lelaki kan...He3. Mate pompuan pulak sibuk dengan barang2 yang dijual dekat situ. Ye tak?

Lastly, entri ni bukanlah untuk menunjuk-nunjuk yang kononnye aku la yang dah pernah sampai dekat sini. Tapi sekadar berkongsi je tau! Kalau tak suke, tak payah bace. Lagi satu, lepas ni orang tak boleh la nak mengkunonkan aku seperti mengatekan yang JPO ni menyediakan parking bertingkat sampai la ke bumbung. Usah bedaah!

0 comments: