Monday, March 11, 2013

2 Ubat, 1 Malaysia

Jangan nak tension2 pikir pasal tajuk dekat atas tu sebabnye yang pasti ianya takkan masuk ke dalam silabus mata pelajaran Sejarah bagi SPM.

Tajuk tu saje je nak bagi gempak sikit. Sebab tu letak 1 Malaysia tu. Takde kaitan pon sebenarnye dengan 1 Malaysia yang lain seperti BR1M, BB1M, KADS1M,  dan ape lagi la yang 1 Malaysia ni.

Isi utama entri kali ni adelah....



Betol la kan, satu ubat untuk aku, satu lagi ubat untuk 'BFF' aku! Namun kedua-duanya dibeli hanya dalam 1 negara iaitu Malaysia.

Sebabnye kalau korang bace entri terdahulu, ini adelah rentetannye. Nak dijadikan sebab, mase aku sakit2 ni la nyamuk2 ni sedap mengendurikan aku. Jahanam kau nayamuk!


Dah la, sebenarnye tak tau nak merepek ape lagi. Saje je sebab dah kering idea dah sebenarnye ni.