Tuesday, March 19, 2013

Ops Lena

Seperti mane yang diketahui oleh ramai orang, sekarang ni dekat Sabah sedang berjalannye Ops Daulat yang menyaksikan wira2 negara kite sanggup berkorban bagi menghalau anjing pengganas2 Sulu tu. Sampaikan ade yang terkorban. Al-Fatihah untuk mereka. Semoga roh mereka dicucurkan rahmat serta ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. Innalillahi wainnalillahi rojiun.



Itu cerita dekat Sabah... Citer dekat KL ni lain pulak. Sekarang ni, aku bersama roomate aku sedang melancarkan Ops Lena dekat bilik kitorang. Sebelum tu, aku bagitau la apekebendenye Ops Lena ni. Ops Lena ni adelah suatu operasi bagi memastikan kitorang dapat tidur dalam keadaan lena hendaknye.

Objektif bagi operasi ini adelah memburu saki-baki nyamuk yang selalu membuat onar dekat bilik aku ni. Sebelum2 ni diorang hanye datang menyerang ketika tengah tido.


 Mungkin disebabkan aku yang terlalu berlembut dengannye lantas diorang menjadi lebih agresif. Kalau dulu time tido je diorang kacau, tapi tidak sekarang sebabnye diorang dah berani menyerang ikut sedap diorang. Contohnye, time tengok movie, study, online. Sampaikan mase nak pakai kasut pon sempat lagi diorang menyerang.

Jadi, aku berpikir yang hal ni memang tak boleh dibiarkan lagi. Jadi, ape lagi. Lancarkan je la Ops Lena ni.

ni aku punye aset...


ni roomate punye aset


Metodologi operasi ni adelah sulit. Tapi, memang kitorang laksanakan lah. Hehehehe

gambar google je...

4 comments:

AyueJean AJ said...

Lorrrhhh.. Ingatkan Ops baru bagi Sabah tu..
Sekali lain daaaaa....

Ridzwan Mohamed said...

lain....

bukankosong said...

skrg opss nyamuk plak yer

Ridzwan Mohamed said...

aah...