Friday, June 15, 2012

BerDOTA Dalam Kelas!


Assalamualaikum semua. Sori la dah lame tak update. Maklum la sem baru dah start. Maka payah la sikit kan. (Macam la selama ni aku rajin update blog kan walaupon cuti 2 bulan).
macam la rajin sangat nak update selame ni kan...


Ape yang aku nak postkan dekat sini adelah berkaitan dengan sem baru aku ni. Dalam banyak2 subjek yang aku ambek selame 5 sem dah aku belajar, satu subjek ni memang laen dari yang laen.

Ape yang laennye kan? Kalau aku cakap, mesti kebanyakan orang fikir aku ni salah seorang yang beruntung. Yang laennye ade lah kitorang semua KENE MAEN DOTA DALAM KELAS! Siap suruh bawak laptop masing2 lagi dalam kelas
terpakse la meminatkan diri!


Bunyiknye agak pelik kan. Tapi kitorang semua bukan setakat maen, tapi kene la kaitkan game tu dengan subjek kitorang tu + lecturer aku punye tesis PHD die.

Yang menjadi masalah sekarang ni adelah aku sebelom ni bukannye layan sangat DOTA ni. Naseb la ade dalam 5-6 orang lagi yang sespesies dengan aku. Baru padan dengan muka aku.


0 comments: