Tuesday, June 19, 2012

Ape Kejadahnye Facebook Ni!

Ape yang aku nak postkan ni adelah bende yang berlaku pade aku semalam.

Kesahnye macam ni. Lepas solat Maghrib, aku online la kejap sementara nak tunggu rumate aku siap nak pegi makan. Biase la, kalau dah bukak fb ni, macam2 la kan. Kekadang lebih autanye daripade fakta.

Tengah syok aku scroll fb ni ke bawah, tetibe je bende alah ni keluar(tengok gambar bawah ni)

Balik dari makan, bukak la balik laptop. Online balik. Bukak2 je masih bende yang same tanpa ade menunjukkan tande2 yang akan pulih. Last2 sebab malas dah nak main twitter, blog ni, aku pon sleep je kan laptop aku pastu terus pegi lepak bilik member layan movie.

Aku rase bukan aku sorang je yang dah kene bende ni. Ramai lagi kan yang dah kene. Agaknye ape sebabnye kan? Mark Zuckerberg tak puas hati ke ha...? Kene hack ke....? Aku jarang je keluarkan status yang berbaur hasutan ni. He3.

3 comments:

Anonymous said...

x brp nak gemar ber FB ni !

Unknown said...

saya pun dah lama x bkk fb, makin lama suka main twitter plak ^_^ hihik

Ridzwan Mohamed said...

Kesuma Angsana:kenape?

Miftahul Raudhah:ooo kaki twitter la ni ye...