Monday, June 13, 2011

Blog Aku TERPAKSA Berhabuk Lagi!

Ce bace tajuk die.Lain kan dengan entri aku sebelum ni kan?Sori la kalau isi entri ni kurang lebih macam entri dulu tu.

Kali ni bukan aku yang sibuk,tapi beruk peliharaan aku ni yang buat hal.Bile ditonyoh kat usb port tu,keluar la perkataan "Detecting Device"tapi tak dapat nak detect sim dalam ni.
Bukan ini beruk haa..


Macam2 care aku buat daripade restart,shut down balik laptop aku ni ngan uninstall-install balik broadband ni pon tak jadik2.
Tapi ini beruk haa....


Tapi dalam kebuntuan ni sempat jugak aku terpikir tukar pakai beruk dengan member,tapi tak berjaye jugak.Pastu try masukkan sim beruk ni dalam handset.Tau2 die tulis "Inactive Sim".Pejadah semua ni.
Inactive sim.wat dehal betol la

Last2 time maghrib ade satu ari tu aku tepon la Maxis Broadband ni.Banyak jugak yang die suruh buat tapi semua care tu adelah care yang aku dah praktikkan seperti yang telah ditulis.Last2 die suruh pegi Maxis Center.Haaa ni la jalan yang baek punye.

Rupe2nye die kate aku tak angkat tepon mase die call.So die pon block la beruk aku ni.Goblok betol!Nak gune wifi?Malas nak cakap.Lu pikirla sendiri.I'm sorry!

0 comments: