Sunday, July 3, 2011

Drama Sebabak Dalam LRT!

Kejadian ni berlaku semalam.Mase ni aku on the way nak pegi tengok Transformers 3 dekat CapSquare.Tak tau CapSquare?Search la dekat google.
Ni ha die!


Mase dalam tren,nak ilangkan rase bosan aku pon cucuk la sate earphone aku dekat handset ni pastu mulut aku pon mengumat-ngamit la bace mantera ikut lagu yang aku dengar tu.Aku pedhuli hapenye(ikut style Ah Cai).Janji rock!
aku pedhuli hapenye


Dalam berape stesen yang awal tu aku rase agak aman la.Tetibe je sampai satu stesen ni adelah kapel monyet ni yang memang mengade-ngade la aku tengok.Awak tu dah la bertudung.Tergedik-gedik dengan pakwe die.Yang pakwe die pulak keje nak poke2 awek die ni.Nak poke2 poke je la dekat FB.Aku pon kuatkan la volume dekat hanset aku ni nak ilangkan rase geli-geliman aku tu.Pastu ade la sorang aci ni duduk depan die.Yang aku nampak la aci tu pon geleng kepale tengok diorang pastu pandang dekat tempat laen.Aku rase aci tu non-muslim sebab tengok dahi die la.Buat malu je.Budaya kite wajah kite tau!
budaye kite wajah kite tau!

0 comments: