Tuesday, July 12, 2011

Perhimpunan BERSIH

Ape yang aku nak post kali  ni bukanla pasal perhimpunan baru2 ni tapi pasal perhimpunan mase aku sekolah rendah dulu.Ceritenye camni;
Biasela ari Isnin kan,perhimpunan boleh kate hampir  seluruh sekolah dekat Malaysia ni.So aku rase ari tu macam biase je la macam minggu sebelomnye.Cume yang bezanye aku dengan sengaje tak pakai necktie ari tu.Dengan kehendak Allah pade ari tu,adela pulak spotcheck yang nak check semua student pakai uniform dengan lengkapnye dengan kemas dan BERSIH.
gambar hiasan je ok.jangan nak kaitkan aku dengan mane2 pihak

So,dengan tak semena-menanye aku pon ditangkap sebab tak pakai necktie.Nak tau ape denda die?Ni haa....kene BERSIHkan kawasan perhimpunan tu.Kalau atas jalan tar takpe la.Ni bayangkan la tempat die tu atas simen yang biase macam dekat taman rekreasi yang warne hitam-merah atau macam dekat Melaka tu.Diorang suruh cabot rumput yang tumbuh antare simen2 tu.Naseb baek ramai yang buat salah ari tu,so takde la malu sangat.Maka agak BERSIH la tapak perhimpunan ari tu kitorang kerjekan.
bole pulak tak nak pakai

Nak kate takde komen pasal perhimpunan BERSIH 2.0 ari tu nampak benar menipunye.Tapi aku malas la nak publish kat sini takut nanti ade pihak yang terase.So kalau nak tau ape komen aku tu,kite jumpe face to face,amacam?Tak nak la videocalling dekat facebook tu.Ni nak berdepan betol2.Kalau tak puas ati,daripade face to face kite boleh buat hand to face ke leg to face ke ok jugak kan?

0 comments: