Thursday, July 28, 2011

Malaysia Kalah Kepada Singapore;6-4


Keputusan perlawanan antare Malaysia dengan Singapore dah pon kite tau iaitu seri 1-1.Tapi Singapore layak sebab agregat 6-4.

Macam biase komen;Kali ni aku tengok Malaysia maen agak baek la.Payah jugak defend nak tembus.Ikut kate pepatah kan,gajah didepan tak nampak kuman di seberang nampak.Tapi sekarang ni,dua2 aku nampak.Pasal Malaysia,ape yang aku nampak adelah pemainnye ok cume aku rase media pulak yang perlu slow sikit.Maksud aku dalam 2-3 ari ni bile aku bukak paper,penuh rase riak,angkuh,confident.Bukan tak boleh.Tapi kalau setakat bagi pembakar semangat bagi aku tu takpe la.Ini sampai dah macam angkuh+berlagak+riak yang melampau la.

Tadi pasal gajah depan mate,tapi kali ni adelah pasal kuman di seberang pulak.Ape yang aku tengok tadi diorang macam saje nak lengah-lengahkan mase tau.Lagi satu bile aku tengok si Qiu Li tu,bile jatuh je nak perhatian daripade ref.Jatuh sikit lame je panggil paramedic masok.Lagi satu je je berlakon dekat2 gawang Malaysia sebab nak free kick.Nak je aku kick diorang ni.
             mamat yang baju merah tu memang pandai tol berlakon


Last sekali nak buat macam mane kan,takkan nak bakar pulak stadium kan?Terima je la ek.Pe2hal aku respek dekat Khairul Fahmi sebab banyak jugak die selamatkan bola.
                                  respek lu

0 comments: