Wednesday, July 6, 2011

Hikmah Datang Kelas Awal

Rutin aku berjalan seperti biase hari tu.Dimulakan dengan bismillah,sembahyang Subuh,makan jap dan bende2 biase la.

Lepas beberape ketika selepas itu,aku pon bergerak ke kelas.Sampai dekat kampus,ade seorang je classmate aku.Yang laen takde.Takpe la aku masok je kelas tu.Dalam 10-15 minit lepas tu classmate aku yang laen tak datang jugak.Aku pon msg la ketua aku.Die balas sori sebab tak bagitau yang kelas tu tunda sejam daripade waktu biase untuk hari tu.WTH betol la.

idm


Tapi aku tak kesah sebab mase tu hanye ade aku,seorang classmate aku ngan pak cik yang jage lab tu.So total =3.Aku pon ape lagi install IDM dekat komputer depan aku tu.Pastu download!Puas...sebab dah 3 orang je dalam tu.Aku tak rase pak cik ngan classmate aku tu download same.Ha3 tak sampai sejam KL Gangster telah berade dalam pendrive aku.
kini didalam hard disk ku