Sunday, July 3, 2011

Transformers 3 Yang Gempak!

Semalam aku ngan member2 aku pegi la CapSquare sebab nak tengok cite yang aku nanti-nantikan tahun ni tak laen dan tak bukan Transformers 3.
                        ni ha trailer die


Komen aku pasal cite ni memang superb la.Tak sia2 duet aku.Lagi satu yang aku perasan pasal cite ni ramai banyak scene2 yang boleh buat orang gelak.Kalau dulu semua orang khusyuk je tengok sampai lalat dan berak dekat hidung pon tak sedar.Tapi kali ni ade la part2 yang lawak.

Cakap pasal watak2 dalam citer ni memang best kecuali seorang tak laen dan tak bukan heroin citer ni.Terus terang la aku cakap pompuan ni macam nak sangat tiru gaye Megan Fox pastu bajet seksi.Lepas tu pasal robot pulak,Megatron la.Mula2 mase citer 1st;jadik jet,citer 2nd;jadik jet+kereta kabel kebal ngan citer 3rd ni nak tau jadik ape?Jadik lori buruk je.Dengan kepale dah hilang sikit.Yang pasti Optimus jugak yang gempak siap ade kontena lagi.
gempak bro!


Paling puas bile tengok Starsream mati sebab aku rase die je yang tak pernah rase mati.Last sekali semua yang jahat tu mati.

0 comments: