Monday, July 25, 2011

Malaysia vs Singapura

Walaupon kisah ni dah 2 hari dah,tapi baru hari ni aku berkesempatan nak update blog.Ye la pasal Malaysia vs Singapura-pura.


Aku ni bukan la terer sangat main bola macam Safee tu.Tapi kalau macam Kaka tu adela kot.Ha3.Bukan ape,aku nak la komen sikit pasal match tu.

Firstly aku memang respek habis dekat Safee sebab belom cukup seminit pon lagi die dah sumbat satu gol.Tapi lepas tu hambik kau,1st half je kene bantai 4 teros.Mase 2nd half pulak,agak dapt la jugak nak kejar kan bile tambah lagi dua bijik.Yang mane penyokong Malaysia yang nak balik dan dah sampai Tambak Johor tu pon dah boleh u-turn semula.Ingat bole la seri 4-4 ke.Sekali Singapore sumbat sebijik lagi.Sabow je la.

Ape yang aku nak cakap pasal ni adelah defend Malaysia memang tak kebal.Dengan kapten yang kene kad merahnye,aku harap bile timbal balik kite boleh la lawan balik.Akhir kate biar la Malaysia layak ke pusingan teros ke Piala Dunia.

2 comments:

Ken Wooi said...

all the best malaysia, go go!

Ridzwan Mohamed said...

yeah Malaysia!