Tuesday, November 22, 2011

Malam Yang Nikmat

Sepatutnye entiti entri dah lame dah aku post.Tapi macam aku cakap sebelom ni,aku menghadapi beberape masalah peribadi untuk mengupdate blog ni.

Ok la cube tengok gamba bawah ni:

Gamba ni diambik pade seperti yang tertera pade gambar tu sendiri.Ape yang special sampai aku buat entri khas untuk beliau ni adelah sebab ni adelah kali pertame mase sem tu aku dapat connect internet kolej lepas matahari terbenam yang melebihi 5 minit.Bayangkanlah betape rase riaknye aku ketika itu.

Tapi nak buat camne kan.Keriakan aku tu takde pekdahnye sebab mase tu ramai yang dah balik rumah masing2 sebab time tu dah start cuti sem.Aku je yang tak balik lagi sebab ade tanggungjawab yang tak diselesaikan lagi iaitu final aku tak abis lagi time tu.

Time aku tulis ni pon sebenarnye dah naek sem baru dah pon.Punye la lame punye citer.Ha3 pedulik ape aku.

0 comments: