Thursday, November 3, 2011

Review Blog Hans Hanis

Assalamualaikum,selamat sejahtera,salam 1 Malaysia.Ceh terase baek la pulak bile buat kate2 aluan camni.

Sebelom aku kerapu merapu dengan lebih lanjut,ingin sekali aku nak mintak maap kepade blogger blog ni.Sebabnye memang terlupa nak promote blog ni awal2.
senang je kan?komen je dah boleh menang


Sebab ape aku nak promote blog ni adelah sebab beliau ni telah pon berjaya memenangi peraduan yang aku buat dulu.Nak tengok die komen tang mana tu klik sini la.Pasal hadiah korang tanye la beliau sendiri.

Aku ni bukanla promoter yang terbaek yang layak dapat award daripada Nuffnang,tapi aku just nak cakap silalah ke blog ni ye kalau ade kesempatan.Name blog ni adelah Hans Hanis.Memang best sebab ade Izara.He3.

Lastly,sori la bro.Padahal dah lame dah kan menang.Tapi baru sekarang promote.Ape punye tak gune la aku ni kan.

2 comments:

Hans Hanis said...

eh,aku nak taip BERAT asal jadi BERAK
adoi..malu2
hahaha
owh...komen nih yang aku menang tu kan?
hehehe..ku pun tak tau apa2 tiba2 ko kata menang
thanks yer :-)

sabree hussin said...

Hans cakap berat dalam loghat kelantan kot tu