Wednesday, November 30, 2011

Segalanye Udang....

Aku rase kalau orang Perak atau belah2 sewaktu dengannye dah tak heran dah dengan mee udang.Nak2 yang belah Taiping tu kan.Baru2 ni aku ade makan mee udang dekat Wangsa Maju.

Pergh....memang terbaek la.Asalnye akak aku yang suggest tempat ni.Die kate asal kedai ni dulu dekat Kuala Sepetang.Tapi agaknye dah kaye,bolelah bukak cawangan dekat KL ni kan.
ni kuey teow udang


Makanan die aku tengok ade macam2 la.Bukan setakat mee udang.Tapi bole kate semua makanan dekat situ berasaskan udang.Jadi,kepade mereka yang allergic dengan seafood,ni bukan kedai untuk korang la.Hehehehehe.
ni pulak mee udang.aku pon tak tau sebab ape still terbalik ni.puas dah rotate


Kalau nak tau Wangsa Maju belah mane,bile jumpe je Carefour,carik bulatan yang ade dekat belakang Carefour tu,lepas tu masuk yang belah ade pondok polis rakan cop tu.Lepas tu straight je.Kedai die memang betol2 dekat hujung.Terpampang ade signboard Mee Udang Mak Jah

4 comments:

Lea Isnawi said...

xpenah makan mee udang.
tp udang my feveret.

dhiera zainudin said...

restoran ini ditakdir kan bukan untuk saya~

hAniEy IzhAr said...

sedapnyaaaaa mee udang..=)

♥nyeto89♥ said...

terliuq nyaaaaaa T__T