Tuesday, November 22, 2011

Memang Rezeki Malaysia

Sebelom aku mencarut melalut dengan lebih lanjut lagi,ape yang aku nak cakapkan adelah tahniah dan syabas dekat skuad harimau muda.Mesti korang dah tau la kan sebab ape.Kalau tak tau jugak,alamatnye korang ni memang duduk di ceruk pedalaman entah dekat mane entah.

Memang puas hati la tengok diorang menang dekat tempat orang.Nak2 pulak Indon yang selalu carik masalah dengan Malaysia.Ape yang aku nak cakap dekat sini adelah kemenangan ni dah memang Allah yang tentukan.

Memang la setiap bende yang kite buat adelah daripade ketentuan daripade Allah tapi yang paling ketara yang aku nampak adelah bile time Badrol sepak penalti yang buat Malaysia menang tu.Kan mula2 aku rase macam tak masuk tau.Tapi last2 bola tu bergolek terus masuk dalam gol.Memang syukur sangat2.

Memang semua player malam tadi patut dipuji,tapi aku rase paling kental adelah kapten,Badrol Bakhtiar la.Sebabnye cube korang tengok berape kali die kene tackle+jatuh.Belom kire match yang dulu2.Yang kene terajang la,macam2 lagi la.

Last sekali memang terkedu semua penonton Indon.Dapat jugak kekalkan emas

0 comments: