Wednesday, November 23, 2011

Orang Yang Teranaiya Memang Macam Tu

Entri ni aku post adelah rentetan daripade entri yang aku tulis semalam.Kesahnye macam ni,aku ade terbace dekat fb pasal ade pengakuan sorang Indon ni yang Malaysia ni memang layak menang.

Dalam post tu die kate yang sememangnye boleh kate semua penyokong Indon yang datang stadium ari tu masing2 ade perasaan dendam dekat Malaysia.Kalau bole,memang diorang nak sangat Malaysia kalah malam tu.Die kate hasil daripade tu,terhasil la satu energy negatif yang kemudiannye bole tersebar kepade seluruh stadium tu.Ade lagi explaination die cume aku tak ingat.

Lagi satu,mungkin disebabkan penyokong2 Malaysia yang agak teranaiya sebab kene kutuk,maki,keji dengan penyokong Indon,maka dengan senang doa2 penyokong Malaysia termakbul.Die ade cakap lagi yang sepatutnye penyokong Indon tu semua patut layan penyokong Malaysia tu dengan baik sebab mase tu kirenye penyokong Malaysia tu macam memang teatmu diorang la.

Lastly aku pon tak tau sangat paal kesahihan post tu;same ade yang tulis tu memang orang Indon atau ape ke.Entah la sekarang ni kan dah macam2 orang bole buat kan.Wallahualam.....

4 comments:

HaiDa HiDa said...

baru je baca tadi..

http://olahraga.kompasiana.com/bola/2011/11/22/timnas-tolong-hilangkan-kebencian-dan-dendam/

Unknown said...

malaysia bola..

Unknown said...

ada terbaca tulisan tu..mmg betul pun apa yg blogger tu cakap....


1st time visit dr tekok beriuh

namumora akime said...

doa orang teraniaya mudah dimakbulkan..hehe