Friday, April 27, 2012

Eh, Betol Ke Blogger Ni?


Macam biasa, celik mate je terus on laptop, connect internet, pastu buat la ape yang patut kan.

Lepas aku taip je blogger.com, aku tengok dah tak macam yang aku postkan sebelum ni. Nak entri yang mane satu, klik sini.

Boleh tahan la laju die. Bile keluar je, aku terkaget jap. Tengok address bar tu, betol la. Tak ade error pon aku tengok.

Rupe2nye baru aku ingat yang blogger ni dah diupgradekan. Memang kalau dekat dashboard lame tu, die ade tulis yang kurang lebih begini bunyiknyer "Blogger Is Getting New In April". (Entah betol atau tak aku tulis ni)

Tapi selama ni aku persetankan saje bende ni. Sekarang ni baru aku tau. Tapi komen aku adelah dashboard baru ni agak memeningkan sikit la. Itu pendapatan pendapat aku, korang aku tak tau la
selamat tinggal la kau!


Dan entri ini adelah entri yang first menggunakan bende baru ni.

2 comments:

Anonymous said...

aku suke old interface dan yang baru pun aku suke.

tp new interface tak boleh sgt comply dengan komputer kuno.

ni pendapatan aku jugak. haha

Ridzwan Mohamed said...

setuju2. yg baru ni not bad. tp sikit memeningkan.

pendapatan anda amat dihargai!

hahaha