Monday, April 2, 2012

Akhirnya Habis Pon

Assalamualaikum semua.Harap2 korang semua sihat2 belaka adenye.Entri kali ni adelah berkenaan dengan Baucar Buku 1 Malaysia lagi.Sebelom ni aku ade jugak post pasal BB1M ni.Nak tau sila klik sini dan sini juga.

Untuk sekalian lamenye bende ni duduk dalam wallet aku lebih kurang dalam 2 bulan jugak la maka pade 31 Mac yang lalu,habisla ia kugunakan.

Seperti mane yang semua orang tau,kan tarikh penggunaannye kan telah dilanjutkan sampai hujung bulan ni kan.Tapi aku dah pon habiskannye.

Kire aku ni lambat la jugak nak perabihkannye.Member aku seminggu lepas dapat baucer ni,terus habis 4 sekali.Lepas tu mula la nak mintak sikit bile aku nak guna baucer tu.Banyak cantik!

5 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

kalau aku pun mesti habes cepat punye...

IFA Athirah said...

whoa.nk jugak baucer!xdpt pun

Ridzwan Mohamed said...

Rapunzel Cikilolo:habis cepat ek..

IFA Athirah:kenape?

sha my heart said...

ok la tu, guna juga. hehe~

Ridzwan Mohamed said...

org dah bagi,kite mesti guna...