Tuesday, September 4, 2012

Hari Ini Dalam Sejarah

Hari ni kalau korang tengok kalendar mane2 pon kebarangkalian untuk mendapat tahu bahawa hari ni 4 September 2012 adelah 9/10. Lagi 1/10 tu mungkin disebabkan kalendar kuda yang tidak dikoyak, melihat kalendar kaum Mayan atau handphone yang stuck secare tetibe bagi mereka yang melihat kalendar melalui handphone lah.

Berkenaan tarikh ni, terdapat suatu peristiwa hitam pade hari ini. Kesahnye macam ni:

Minggu lepas, ade 2 kali lecturer aku tak masok kelas. Dah memang kelas die 2 kali je seminggu. Yang sekali tu die ade bagitau, yang lagi sekali tu hilang tanpa dikesan. Nak dijadikkan cerita, kejadian tu seumpama itu berlaku sekali lagi iaitu tidak dimaklumkan.
challenge accepted-tak payah datang kelas!

Jadi, aku rase hari ni member2 kelas aku yang laen (tak termasuk aku) telah naked nekad untuk tak datang la kirenye hari ni. Daripade ramai2 tu, tinggal 3 orang je yang tinggal termasuk la aku. Yang sorang ni siap bawak laptop sebab nak download, yang sorang lagi tinggal sebab kelas2 sebelom ni die dah puas ponteng. Yang lagi sorang tu adelah orang yang update blog ni.
kosong kan...

Tau2 je, lecturer aku terjengul je dekat pintu kelas. Yang member bawak laptop ni baru plan nak chow. Tapi aku respek gile la dengan lecturer aku ni, sebab die just tanye yang laen ni datang ke tak.... Kalau ade setengah lecturer tu, mau terus die cancelkan je kelas bile dah sikit macam ni.
saye budak baik kan puan....saye datang kelas......hehehehehe

Selepas itu, pembelajaran dilaksanakan seperti biase dan aku pon menerima ilmu baru pade hari ini....hahahaha.
dapat la ilmu, tak banyak, sikit.tak sikit, banyak!

0 comments: