Tuesday, September 11, 2012

Komen Aku Pasal Expendables 2

Minggu lepas aku ade tengok citer Momok Jangan Cari Pasal dekat wayang The Expendables 2 dekat wayang. Walaupon agak terlambat, tapi pedulik ape aku, selagi tiket dijual, maka aku beli lah. Aku dengar member2 aku yang dah tengok ni semua kate best. Bace blog orang laen pon kate best. Itu blog orang laen, tapi ni blog aku.
tengok kat sini je...murah sikit

Komen aku pasal citer ni adelah TAK best. Nak tau sebab ape jawapan aku camni punye negatif? Sebabnye adelah Wawa Zainal takde dalam citer tu bagi aku citer ni kejap sangat! Serious aku cakap. Rase macam tak puas siot tengok citer ni. Kalau Batman atau hindustan boleh sampai 2 jam lebih, kenape la citer yang macam ni tak boleh.

Itu je la yang negatif daripade aku. Yang lain bagi aku adelah gempak! Gile babas la. Lagi syok aku rase dari citer yang first. Kejap2 menembak. Kejap2 meletop. Kejap2 darah memancut. Serious syok. Lagi2 part yang kepale orang jahat tu putus kene kipas susah mati helikopter.

Bab pelakon pulak, tak payah cakap la. Semua gempak....Rambo, Gerak Khas Terminator, Transporter, Missing In Action, Die Hard, banyak lagi la. Tak tau la nak list ape lagi.
baru layak dipanggil otak2 otai
Dengan rase malas nak tulis berjela lagi sebab aku rase majoriti daripade korang dah tau dan tengok citer ni, maka dengan ini kalau nak bagi rating la kan, aku bagi 9.5/10. Lagi 0.5 tak cukup sebab tak puas. Kejap sangat!

0 comments: