Wednesday, March 23, 2011

Baru Diorang Tau

Sejenis lembaga yang budak2 sekolah takut

Haaaa....ari ni 23/3/11.Ade ape ngan tarikh ni?Ianye  bukan besday aku atau keluarge aku mahupun awek aku(macam la ade awek).Nak tau kenape ari ngan ari ni?Pegi la tengok kat sekolah menengah,kompem ade segerombolan budak2 remaja yang berpakaian kasual pegi sekolah masing2.Pastu bile dah kuar dari sekolah tu tunggu la riak muke diorang.Sedih ke hape ke.Kalau malas gak duduk je depan tv tunggu berita.Mesti jadik berita utama punye la walaupon ade berita lagi penting macam PM Israel mati tercekik tulang ikan salmon ke hape ke.
Yang mane menggambarkan perasaan anda?




Aku dah mengalami dah fenomena ni tahun lepas.Pergh....cuak siot mase tu.Aku cakap ikhlas daripada hati dan hempedu aku sendiri;Ala aku tak cuak langsung mase SPM ni tapi aku cuak mase nak kuar result sok.Begitu la antare sepotong ayat yang pernah aku ucapkan kat member2 aku mase sekolah dulu.Menunjukkan betapa riak dan sombong nyer aku ni.Hahahahahaha.

Tapi hasilnye padan muke aku.Nak tau result aku brape?Tanye la aku sendiri face-to-bookface ok.'A' tu adela brape bijik tapi tak la banyak macam Amalina dulu.Nak buat camne,redha je la.Takkan sebab tu sampai tahap nak minum petrol ron 95 kot(ron 97 tak leh sebab dah mahal sekarang).

Camne pon aku bersyukur la sebab result aku camtu je,tapi at least lepas gak masok U.Takde la aku jadik kutu babi  rayau yang kejeasyik  merayau je kat rambutKL ni.Anyway,kepada budak2 yang amek result tu tabahkan la hati masing2 ngan pasni pilih la ngan tepat ke mane hala tuju korang.

                              Sebanyak sedikit Universiti awam tempatan








0 comments: