Tuesday, March 22, 2011

Mintak Maap

Assalamualaikum sume....pekabo?Harap sume baek2 belaka.Tujuan aku ni mintak maap ni tentu la ade sebabnye kan?Takkan la saje suke2 nak mintak maap.Baek mintak duit je daripada mintak maap yang takde tujuan ni kan?

Ampun!!!!


Mintak Maap!!



Ok la.I'm sorry because aku ni dah lame beno tak update blog ni.Bukan ape aku ni adelah seorang MANUSIA.Manusia mane yang tak pernah buat salah?Hang habak kat mai.

Ye la aku ni bukan la jenis orang yang membesar kat depan komputer.Banyak lagi mase yang aku peruntukkan untok buat bende laen.Tambah ngan assignment lagi la,majlis ni la,majlis tu la banyak la lagi bende.Tapi sebenarnye aku je yang malas nak update....Ha3 jangan marah ek.

Kan baek amalan saling memaafi 



Ok la.Sekarang ni aku nak berubah la jadik orang yang rajin.Korang pon doa2kan la aku ni ek.Mane tau aku berubah kemudian menjadi seorang manusia yang cemerlang,gemilang,terbilang dan tidak memakai gelang.Sape tau?Insya-Allah

0 comments: