Friday, March 25, 2011

Die Mahu Mati!Kasi Sajala....

Ari ni aku pergi la kedai untok membeli unto membeli surat cintakhabar.Belek punye belek surat khabar terbabit,tau2 nampk satu berita depan die tulis TERJUN PASAR DEEPARAYA.Aku ingat ade la spiderman baru kat Malaysia ni.Nak tau pekebendenye?

NI HAA....TENGOK NI!!!


Tak ke 'cerdik' namenye tu.Cerita ni jadik kat Kota Bharu,Kelantan.Haaa ape lagi nak bunuh diri la tu.Tengah melayang ke bawah akibat daya tarikan gravity dengan kelajuan sama dengan moto aku kalau dekat Highway DUKE.Daripada yang aku bace kat surat khabar ni,beliau(yang terbang ni)try buat camni sebab kecewa dengan cintanye.Ape ke bengapnye pompuan macam ni.Ke balak die tu dah terlentang dah kat bawah tu sebab kalau ikut dialog dalam citer Titanic tu

Highway DUKE

"YOU JUMP I JUMP"



Memang menyusahkan orang ramai tol manusia macam ni.Manenye tidak.Tak pasal2 bomba kene pegi sini...mane la tau kat tempat laen ade ular sawa masok rumah ke,rumah terbako ke,eksiden ke,kan tak pasal2 menyusahkan.Kalau die mati,dah menyusahkan tukang mandi mayat ngan tukang gali kubor.Memang la mandikan mayat ngan gali kubor tu dah memang keje diorang,tapi kalau untok orang yang mati sebab eksiden mase nak carik rezeki tu tak pe la kan.

PACAU....


Tu kalau mati.Kalau tak mati dah menyusahkan doktor2 kat hospital pulak.Nasib la aku ni memang tak berminat nak jadik doktor.Kalau tak memang aku dah suntik dah hydrochloric acid kat patient yang camni.Tu dah jatoh tu kompem punye la ade injured.

Kalau aku jadik bomba tu lagi aku tolak nak la
Nak buat camne kan,ajal beliau ni belum sampai lagi.Beliau selamat pastu kene hantar kat HUSM Kubang Kerian.Menghabiskan minyak ambulance je.Kalau aku la...memang aku saje eksidenkan ambulance terbabit.Die yang nak mati kan?Macam takde iman lak nak bunuh diri.Banyak lagi lelaki laen kat dunia ni.
Degil lak tu.Layak gilis je kalau dah camni








                                         Dapat gak aku tulis kalau tak nyebok je Ah Fook ngan ape.... Pekasam?

0 comments: