Thursday, March 24, 2011

Salam Perkenalan (Part 2)

Deyyy macha....ini giliran saya punye peluang untuk tulis ini entri dalam blog ini.Thank you buat Mr.Ridzwan sebab banyak baik ini hari kasi itu peluang saya itu tulis ini entri.Ayoyo lupe nak kasi salam.Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia macha...1 Malaysia  1 Malaysia hahaha...Tahniah Datuk Seri Najib....sebab semua worang boleh bersatu-padu juga ini macam.
1 Malaysia juga



Lu worang sume sudah kenal itu Wong Ah Fook ka?Kalau tak kenal pegi saje klik dekat name die.Ini worang banyak baik dan ini sekarang die teman saya juga itu untuk tulis ini blog.Nama saya Ramasamy Sivapekasam.Tapi kalau nak tambah itu sedap panggil saja saya Ray.

Sikarang saya duduk itu dalam hutanladang itu apa punya nama ala......Haa.....estet..estet.Dulu saya datang dari jauh punya tempat itu dari India la....tempat asal saya.Itu pasal hati saya itu sudah pecah sama itu worang perempuan dekat negeri India sana,saya bawa diri la pegi ini tempat.Kalau tak ada worang yang selamatkan saya,saya dah terjun dah itu dalam punye sungai.Hati saya betul2 pecah pada waktu tu.

Ini sungai juga itu saya mahu terjun
Lu worang itu mau tau ka dengan sapa saya bercinta dulu?Dengan worang India la sapa lagi?Tau2 saja ada worang sudah potong itu saya punya jalan nak kawen sama dengan itu worang perempuan.
Ramai worang tak percaya yang cinta hati saya dulu ada ini macam rupa juga
Sikarang saya sudah tak mau itu hati  kasi pecah lagi.Saya sudah jalankan hidup saya dengan cara yang baru.....di estet la.Suasana sini tak banyak jawoh dengan itu saya punya tempat di negeri saya.Saya juga sudah ada warong worang baru juga itu dalam hati saya.Jadi saya bangun balik daripada kejatuhan saya juga.

Ini estet ada harmoni juga
Kalau ada mana2 entri ini blog yang ada pelat2 cina,itu Wong juga tulis.Tapi kalau ini macam entri yang bagus saya la tulis.....


                                                         
Saya nasihatkan worang Malaysia mari tengok ini cerita



0 comments: