Sunday, March 27, 2011

Antara Beliau Dan DIA

Kali ni aku saje je post pasal bende ni.Bende ni memang dah banyak dah jadik dalam kehidupan harian kite,cume kite je yang tak sedo akannye.



Nak tau amendenye?Pasal pompuan la yang terutamenye iaitu yang seksi tapi pegi sembahyang.Banyak dah aku tengok mende ni terutamenye dekat shopping2 mall kat KL ni nak2 dekat TS atau area2 Bukit Bintang.Jadi kepada mereka yang ade assignment pasal nak buat statistik ke hape ke ape kate buat je statistik pasal pompuan seksi yang solat.Kan unik gitu.

Ce wat statistik camni








Kan solat tu kan tiang agama,jadi aku agak respek jugak la kepada pompuan yang macam ni.Even seksi tapi tanggungjawab dekat Yang Maha Esa tu die buat jugak kan.Ye la takkan masuk surau setakat nak tengok cermin.Aku rase cermin dekat tandas lagi besar.So aku rase diorang ni memang menjalankan kewajipan diorang la.Lagipon akak aku pon pernah nampak golongan seperti ini.





Pasal sah tak sah solat diorang tu aku tak tau la sebab tu antara beliau dan DIA la kan?Kite ni mane ade hak nak jatuhkan hukum sah ke tak solat seseorang itu.


Yang penting kite berdoa sebab doa kan senjata


Lagipon kan ade masa zaman Nabi dulu seorang PELACUR yang masok syurga sebab bagi anjing minum kan.Lagi la pelacur dosa pelacur camne kan?Itulah antare ALLAH dengan hamba-NYA.Lagi satu aku pernah dengar uztaz ni cakap kalau seseorang tu buat dosa pastu minta ampun daripada Allah,Allah akan ampunkan.Pastu buat dosa balek,mintak ampun balik,Allah akan ampunkan.Ini menunjukkan sifat Al-Rahim kepada hamba-NYA.Tapi jangan la kite asyik nak buat dosa je pastu mintak ampun.....Itupun kalau diizinkan Allah.Kalau tak sempat,kan naya tu kan?

0 comments: