Tuesday, September 13, 2011

Baik-Baik Ye Adik-Adik Jawab UPSR

Hari ni 12 September 2011 adelah hari yang menakutkan bagi budak2 sekolah darjah 6 terutamenye.Mane taknye ,UPSI UPSR la katekan.
lembaga yang budak sekolah takut


Di kesempatan ni jugak aku nak ucapkan selamat berjaye kepade mereka2 ni.Jangan stress tau.Rilek je.Tak payah nak gopoh2.
jangan gelabah!


Tapi disebalik ketakutan budak2 ni yang tengah jawab pekse ni terdapat golongan2 yang bergembira sebabnye ade segelintir daripade budak2 yang bukan darjah 6 dapat cuti.Contohnye macam ade anak sedare aku yang sorang ni.Disebabkan beliau ni ponteng sekolah semalam,maka dapat la beliau cuti seminggu straight.

Isnin ponteng,Selasa-Khamis UPSR,Jumaat cuti umum.Memang suke la die.

5 comments:

cik kartun said...

huhu adik CK pon amik UPSR..
Doakan la yg terbaik utk adik2 kite uh k. aminn..

Ridzwan Mohamed said...

amin....

NOOR FATIN said...

adik kesayangan saya pn amik upsr. hehehe harap dapat 5a

Run Away♥ said...

anak buah sy pun ambik upsr....good luck utk dia owg...;d

Ridzwan Mohamed said...

NOOR FATIN & Run Away:insya-Allah bole berjaya diorang ni...