Tuesday, September 6, 2011

Kapal Terbang Donald Trump Yang Superb

Kali ni aku nak post pasal sorang manusia yang suke cakap "you are fired" iaitu Tan Sri Donald Trump.

Aku rase la duet die tu sampai ke generasi ke-70 pon belom tentu habis.Ni latest punye citer die ade kapal terbang yang berharge RM297 juta.Bayangkan bukan kecik2 punye kapal terbang,Boeing 757 tu.
ni luar die


Die kate dalam kapal terbang tu ade kepala sinki bersalut emas,sofa yang mahal la untuk bermesyuarat,flat screen tv,macam2 lagi la.Tu yang cecah berjuta tu.
tu dia kepala sinki salut dengan emas


Orang dah banyak duet la katekan sampai dah tak tau dah nak buat ape dah dengan duet tu.Ape salahnye kurangkan sejuta daripade RM297juta jadik RM296juta dengan bagi sejuta dekat aku kan.Aku rase takkan luak punye la harte die tu kalau die bagi aku sejuta.Tak nak tamak,die bagi sejuta cukup la.Pandai2 la nak buat ape dengan duet tu.

0 comments: