Saturday, September 10, 2011

Orang Mabuk Gigit Ular

AMARAN:
Kepada sesape yang geli/takut/allergic atau seumpamanye pade ular sile jangan teroskan bace entri ni.Kalau nak tau jugak suruhla orang laen tolong bacekan.

Kisahnye ni berlaku dekat negare yang pernah ditadbir oleh aku Bush;tak laen tak bukan;US.Citer nye berlaku bile ade sorang lelaki ni dengan sempoinye gigit ular sampai injured la ular terbabit.

Alasan lelaki ni senang je sebab die kate die tak ingat ape2 mase die gigit ular tu sebabnye tengah mabuk.Die ni kantoi sebab ade polis jumpe die dengan ade berape tompok darh dekat die.

Teruk tak teruk keinjuredan ular tu korang nilai sendiri sebab ular yang panjangnye 0.6 meter tu kene bedah sebab untuk jahit lubang yang dalam nye 5.1 cm.Pastu berape tulang ular tu patah sebab kene gigit tu la.

Tapi ular tu untung sebab die tak payah nak bayar bil jahit tu sebab orang yang gigit tu tadi yang bayar semuanye.Ular tu sekarang tengah kene jage dekat penjara pusat penjagaan sebab macam tak terjage bile duduk dengan penjagenye.
saje letak bawah2.kene jahit.kang geli....


Kalau nak tengok ular yang style,bole hisap rokok,cube klik sini.

3 comments:

Lia Lomi said...

kesian ular tu..

Nina K's Luviee said...

sebab tu Allah tak bagi makan @ minum benda2 yang memabukkan...sib baik ular tu tak patuk dia....kalau kena patuk tak ke nayer?

Ridzwan Mohamed said...

@LIa Lomi:tu la psl.sia2 jadik mangse

@Nina K's Luviee:arak adelah raja segala kejahatan...