Tuesday, September 6, 2011

Buaya Gergasi....

Entri kali ni adelah berkenaan dengan binatang.Aku rase entri pasal binatang amat jarang aku postkan.Kali ni aku nak postkan pasal binatang yang diberi name buaya.
bapak la beso!


Kisah ni berlaku dekat Filipina.Buaya ni sebenarnye dah nak masok 3 minggu dah diorang buru tapi baru dapat.Beratnye pulak 1 tan.Panjang die 6.4 meter.

Pastu ade citer yang kate buaya ni dah baham sekor kerbau ngan ade kaitan dengan kes hilangnye seorang nelayan bulan 7 dulu.Dah macam kes polis pulak.Buaya ni nanti akan dihantar ke taman ekopelancongan dekat Filipina jugak.

Aku rase la buaya tu bukan main senang nak ngap aku.Maklum la kecik je.Tapi kalau die ngap aku,mesti die tak puas sebab aku ni kurus.Rase tulang je.He3

3 comments:

Pn. Sheila said...

mak aii... beasaunyer....

Green Apple said...

ye la.. besau..

Ridzwan Mohamed said...

@Pn. Sheila:
@Green Apple:tu la psl.agk2 nye ade tak buaye bsr cmni dkt malaysia?