Wednesday, September 21, 2011

Raja Atas Tar Mintak Maap!

Kali ni aku nak post pasal bende yang hot sekrang ni;pasal hantu bonceng la.Kate ade scene yang kutuk Rasullulah dulu.Tapi ape yang aku respek sekarang ni adelah Amran @ Raja Lawak Atas Tar dah pon mintak maap pasal hal tu.

Pasal Zizan ni aku memang banyak dengar citer pasal die yang die ni baek.Contohnye mase sebelum ABPPBH dulu.Aku dengar die sanggup pegi jumpe fan die walaupon budak je time tu.Bende2 laen tu takde pulak aku dengarnye.Setakat gosip2 die dengan Juliana Evans tu biase je kot.Dah senyap dah sekarang ni.
kan betapa sempoinye die ni


Sekarang ni masok pasal Hantu Bonceng pulak.Masuk time aku tulis entri ni,dah 3 kali aku tengok.Tak tengok wayang pon sebab tangguh punye tangguh last2 jumpe2 dekat internet.Ape lagi download la.Tapi kalau ikut pandangan peribadi aku la kan,citer ni sikit je lawaknye.

Aku rase kalau member die tu Johan yang berlakon,kompem lagi lawak.Contohnye macam citer Drogba & Rooney yang ade dekat astro tu.Terus terang aku cakap; aku lagi banyak kali tergelak tengok citer ni daripada Hantu Bonceng.Kalau citer ni difilemkan,aku rase lagi meletop kutipan die.Dah la betol2 berlakon dekat London.Aku rase memang boleh dapat berganda-ganda modal die pegi London tu.
dekat Old Trafford tu!

2 comments:

matrik0408 said...

Semalam gua baru tengok raya tak jadi. Sumpah tak kelakar. Macam gampang.

Gua dapat gelak 'hek hek' je. Tu pun masa johan yang buat lawak.

Gua pikir a razak mohaidin ni nak tiru Mamat khalid. nak tiru HKBR.

Ridzwan Mohamed said...

ooo ye ke...x sangka pulak citer ni camtu